donderdag 8 september 2011

Astrid Beighle aan het woord

Ik heb me bij dit netwerk aangesloten, omdat ik geloof in de invloed van een multi-culturele samenleving op de individu. Mijn gezin een het product van etnische meltkroes, in de ruimste zin des woords. Helaas, woon ik niet in NL en kan dus niet participeren in dit geweldig idee.

Ik ben ervan overtuigd dat een gevoelige, doch weloverwogen snaar geraakt zal worden. Immers, de wereld komt steeds dichterbij naar mekaar en ook de verschillende culturen overbruggen elke opstakel. Was het vroeger zo dat een relatie tussen een blanke en een andere cultuur met de nek werd aangekeken, komt het steeds meer voor dat mensen een relatie met elkaar beginnen middels huwlijk of immigratie (wat al tijden gebeurd).

Ik wens jullie heel veel success en hoop dat ik ooit een bijdrage mag leveren aan het multicultureel gebeuren binnen je organisatie.

Warme Groet!

Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten