woensdag 31 augustus 2011

Coco Gubbels columnist voor stichting MCNW


foto coco gubbels

Onder de naam CocoDoc werk ik als journalist voor diverse opdrachtgevers met diverse projecten.
Als etnografisch journalist maak ik reportages over (sub)culturen en de culturele achtergronden bij actuele onderwerpen, zoals een reportage voor Crimelink Magazine over Afrikaanse criminele netwerken in Nederland.

Daarnaast richt ik mij op met de verbinding tussen de journalistiek en antropologie in de vorm van debatten en kennisuitwisselingen.

Maandelijks werk ik mee aan Cineblend avonden waar aan de hand van antropologische documentaires debatten worden gehouden en heb ik de productie en PR van het BeeldvoorBeeld Festival 2010 verzorgd. Beide vallen onder de Stichting Audio Visuele Antropologie Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten